מוקד הזמנות ארצי

חומרי הניקוי שחשוב שיהיו בכל מטבח של מסעדה

מטבחי מסעדות צריכים לעמוד בסטנדרטים גבוהים יותר של ניקיון לעומת מטבחים פרטיים. שמירה על מטבח מסעדה נקי חשובה לא רק מבחינה אסתטית, אלא גם כדי לשמור על בריאות הסועדים והעובדים. לפניכם רשימת חומרי הניקוי שחשוב שיהיו בכל מטבח של מסעדה, שאסור לוותר עליהם בשום אופן.

חומרי הניקוי שחשוב שיהיו בכל מטבח של מסעדה

סבון כלים יסודי

סבון כלים מאפשר לנקות כלים בצורה יעילה, ובכך להסיר שומנים, שאריות מזון ולכלוך. סבון כלים איכותי אמור להיות מסוגל להסיר ביעילות שומן ושאריות מזון, ולהשאיר כלים מבריקים, נקיים ומחוטאים. חפשו סבון כלים עדין לידיים, אך יעיל נגד חלקיקי מזון וכתמים. 

מוצרי אקונומיקה

מוצרי אקונומיקה חיוניים לשמירה על משטחים במטבח מחוטאים וללא חיידקים ופתוגנים. חומרי ניקוי המבוססים על אקונומיקה יעילים נגד מגוון רחב של מיקרואורגניזמים, כולל E. coli, סלמונלה וליסטריה. בעת בחירת מוצרי ניקוי המבוססים על אקונומיקה, ודאו שהוא מיועד לשימוש בסביבה עם שירותי מזון ועומד בתקנים מקומיים. 

חומרי חיטוי

חומרי חיטוי חיוניים להגנה מפני התפשטות מחלות במטבח. ניתן להשתמש בחומרי חיטוי באזורים שיש איתם מגע רב, כגון משטחי בישול, שולחנות, כיסאות וידיות לדלתות. בעת בחירת חומר חיטוי, חפש מוצר רשום ב-EPA, בעל טווח הגנה רחב (הורג מגוון רחב של מיקרואורגניזמים). שקלו להשתמש בחומר חיטוי עם ריח או ניחוח נעים כדי לעודד את הצוות להשתמש בו באופן קבוע וכדי למנוע ריחות לא נעימים

ציוד ניקוי ואביזרי ניקוי

ציוד ואביזרים לניקוי חיוניים להפיכת הניקיון לקל ויעיל יותר. מאגר של ציוד ניקוי צריך לכלול פריטים כמו מברשות קרצוף, ספוגים, מגבות כלים ושקיות אשפה. שקלו להשקיע במגב עם ראשים חד פעמיים לניקוי קל של רצפות. בנוסף, חפשו שואב אבק המיועד לשימוש מסחרי עם מסנני HEPA ללכידת חלקיקים קטנים ואלרגנים.

מוצרי ניקוי למסעדות מבית סטאר פרופשיונל

חומרי הניקוי שחשוב שיהיו בכל מטבח של מסעדה צריכים לכלול מוצרי ניקוי איכותיים לשמירה על סביבת מטבח נקייה. כאן בסטאר פרופשיונל זמין לכם מבחר של סבוני כלים, מוצרי ניקוי על בסיס אקונומיקה, חומרי חיטוי וציוד ואביזרים לניקוי באיכות גבוהה במיוחד, שעומדים בתקנים המחמירים ביותר. השקעה במוצרי ניקיון איכותיים תשתלם בטווח הארוך על ידי חיסכון בזמן, הפחתת בזבוז והבטחת שביעות רצון הלקוחות.

אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם עסקים, מוסדות ולקוחות מכל הסוגים ומכל רחבי הארץ – כולל מסעדות ועסקים בתחום המזון. האתר שלנו כולל קטלוג עשיר במוצרי ניקוי, מוצרי נייר וציוד עזר לניקוי. החברה שלנו ממוקמת בכרמיאל, ואנחנו מספקים את המוצרים שלנו בפריסה ארצית – מצפון ועד דרום. הצוות שלנו זמין לספק לכם שירות מותאם אישית בכל עת, ונשמח לעמוד לרשותכם בכל הזמנה. פנו אלינו ותיהנו ממוצרים במחירים משתלמים, משלוחים מהירים ושירות אדיב ומקצועי.